sábado, 29 de junio de 2013

El meu Monstre

Imatge: Pterodàctil

Com haureu pogut veure en altres entrades el meu monstre té unes ales i un bec i podríem dir que està inspirat en els dinosaures voladors, els pterodàctils.
Com no sabia com fer el meu monstre les meves companyes varem suggerir aquesta idea perquè saben que m’agraden els dinosaures suposo. Com volíem varietat entre els nostres monstres em va semblar una bona idea, no hi havia cap amb ales i bec i seria força original i graciós.


1,30€ 0'5m.
28/05/13, 23:07h
Queden dos dies per l’assaig final al club diari Ibiza, en l’escenari que mai hem pogut trepitjar per assajar i no tinc el meu monstre fet. Amb prou feines fa dos dies em vaig decidir i anar a comprar una tela fluorescent per mi mateixa. La Vaig comprar de color groc perquè era la que més em semblava que podia brillar. Sí, la vaig comprar “a cegues” perquè no totes les teles fluorescents s’iluminen amb les nostres llums negres però ja la vaig provar i sí que em serveix. A més, em va costar molt barat.



Aquesta nit començaré pel que tinc: una samarreta blanca que he allargat una mica i la pintura que vaig agafar quan pintàvem el món dels monstres i vaig recollir en potets petits per no ser tan acaparadora d’endur-me totes les pintures i deixar a qui les necessiti sense.

No sabia molt bé com començar i vaig fer línies i va anar quedant d’aquesta manera.

També vaig cosir les teles a les mànigues sense molta preparació, així com vaig poder fer i imaginar. A ull. 

De moment ja no puc fer res més perquè estic massa cansada.


29/05/13, 22:36h
Aquesta nit faré el bec del meu monstre, afegeix unes fotografies del procés:


Després vaig unir les 3 peces i vaig pintar el bec amb pintura groga, després li vaig fer uns forats per passar un fil elàstic.


Imatge: Flamenc de la xarxa
Encara no sé molt bé com fer-me les cames perquè he de tenir en compte que tot allò que no sigui fluorescent desapareixerà damunt l’escenari. No tinc tant de temps ni material per fer-me unes cames senceres. Se’m va ocorre la idea de fer-me unes cametes molts finetes com les d’un flamenc aprofitant uns retalls de teles que em varen sobrar de les ales.

Vaig retallar unes tires fines i les vaig cosir a unes mitges negres per davant i per darrere, encara que sembla una idea senzilla vaig estar molt de temps mesurant i retallant les tires, també per cosir-les mentre les tenia posades per saber si ho estava fent recte o no.


Em feia mal l’esquena i era massa tard per continuar així que les mitges només varen tenir lines per davant i per darrere. I bé, així farè l'ensall de demà.

No hay comentarios:

Publicar un comentario